Friss adatkezelési tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk. További információk


MA akár ingyen szállítással rendelhetsz! Zöld hétfő!


Termékek

ALÁTÉTEK (26)
Memóriahabos termékek (19)
Kedvezmények (2)
Pelenka (130)
!! Pelenka Akciók !! (16)
Kórházi csomagok (9)
Popsitörlő (14)
Baba-Mama termékek (20)
Inkontinencia termékek (340)
Wellness termékek (24)
Higiénia (15)
Borostyánlánc
Mozgásterápiás eszközök (37)
BEURER termékek (1)
Csodavárolaj
BÖRZE (13)
Gyógy- és bio papucsok (4)
Talpbetétek (33)
Rögzítők, bandázsok (24)
ALKALOMRA (6)
        

Márkák

------

Közösség

----------

Hírlevél

Email:

Kedvezmények

INGYEN SZÁLLÍTÁSI NAP - nálunk is 2020-ban minden hónap első hétfőjén ingyen szállítunk/postázunk minden 9.999 Ft-ot meghaladó rendelést!
Ingyenes szállítás

OTP egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

ÚJ Pillér egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

Patika egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

-----------

Kérdések és válaszok

 

Webáruház kisokos, kérdések és válaszok
Hogyan vehetem át a rendelésem?
Személyes átvétel (csak telephelyünkön), vagy kiszállítással (futárszolgálat) útján.
Hogyan fizethetek?
Utánvétellel a termék készhez vételekor: a futárnak vagy banki előreutalással: ekkor a pénz jóvá-írását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.
Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
A raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általá-ban 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.
Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?
Telefonon, e-mailben, a szállítást megelőző munkanap 16 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.
Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendő?
Ebben az esetben élhet elállási jogával!
Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?
A termék átvételétől.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetsz elállási jogoddal.
Példa:Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 8 munkanapos elállási ha-táridő a pénteki napon kezdődik. A nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.
Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?
Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minősülő nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyeződhetnek, így higéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.
Hol találok információt az elállási jogról?
Az Általános Szerződési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nem-zeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/internetes/elallasijog.html címen.
Mivel sok vevőnk érdeklődik telefonon, vagy emailben általános kérdéskről, úgy a GY.I.K oldalról összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat.

Hogyan vehetem át a rendelésem?

Személyes átvétel (csak telephelyünkön), vagy kiszállítással (futárszolgálat) útján.

Hogyan fizethetek?

Utánvétellel a termék készhez vételekor: a futárnak vagy banki előreutalással: ekkor a pénz jóvá-írását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

A raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általá-ban 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

Telefonon, e-mailben, a szállítást megelőző munkanap 16 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.

Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendő?

Ebben az esetben élhet elállási jogával!

Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?

A termék átvételétől.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetsz elállási jogoddal.
Példa:Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 8 munkanapos elállási ha-táridő a pénteki napon kezdődik. A nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.

Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?

Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minősülő nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyeződhetnek, így higéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.

Hol találok információt az elállási jogról?

Az Általános Szerződési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nem-zeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/internetes/elallasijog.html címen.

 



Címkék  pelenkaonline,Hasznos információk

         Tovább...