Adatkezelési tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk.
PelenkaOnline.hu Pelenka bárkinek: koraszülöttől a felnőtt méretig,kiegészítőkkel,mindenkinek!
Zöld hétfő 01.01. 01.08.

Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K)

1. Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerubb (és legolcsóbb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (30/832-77-03) vagy e-mailben (rendeles@pelenkaonline.hu) is leadni rendelést.

2. Lehet telefonon rendelni?

Igen a +36-30-832-7703-as telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítést.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?

A Webáruház bármely oldalán a bal oldali Bejelentkezem menüben található Szeretnék regisztrálni feliratra kattintva lehet regisztrálni. E-mail cím és jelszó megadását követoen a regisztráció sikerességérol e-mail értesítést küldünk.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?

A rendelés menetét szemlélteto diasor megtalálható a Rendelés és szállítás fül alatt.

5. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelés leadásakor a következo módozatok közül lehet választani:
- személyes átvétel: Újpesten, a Petofi utca 22 szám alatt van lehetoség elore egyeztetett idopontban.
- házhozszállítással / postázással: Budapesten elsosorban saját embereinkkel vagy futárral szállítunk házhoz. Vidékre elsosorban postázunk, de a rendelések függvényében házhoz is szállítunk.

6. Hogyan fizethetek?

Három féle módon lehet fizetni:
- KÉSZPÉNZBEN a termék készhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak kell kifizetni a vételárat.
- Banki előreutalással: ekkor a pénz jóváírását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.
- Interneten bankkártyával.

7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni?

NEM, ezen tevékenységünket átmenetileg szüneteltetjük.

8. Bankkártyával fizethetek?

Igen, díjbekérő alapján.

9. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdodött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

10. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidoben dolgozzuk fel, ezért elofordulhat, hogy a munkaidon kívül leadott rendeléseket csak a következo munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszeru ellenorizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Érdeklodjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 30 /832-7703.

11. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévo termékek azonnal átvehetok a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévo terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérheto, azaz rendelendo tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

12. Mennyibe kerül a házhozszállítás?



A rendelés várható költségeit a termékek árán felül az alábbi táblázatban foglaltuk össze.

Szállítási díj:

  • DPD/Csomagpiac futárszolgálat - háznál kézbesítés: 0-1990 Ft / rendelés.
  • MPL csomagautomata: 990 Ft / rendelés. Nem minden termék fér el a csomagautomatában, ügyfélszolgálatunk tájékoztatja a rendelés feldolgozása során.
  • MPL Háznál kézbesítés (10 KG-ig) : 1990 Ft / rendelés.
  • MPL Háznál kézbesítés (10-20 KG) : 2990 Ft / rendelés.
  • MPL Háznál kézbesítés (20-40 KG) : 5990 Ft / rendelés.
Készpénzkezelési díj:
  • On-line bankkártyás fizetés: 0 Ft / rendelés
  • Előreutalás díjbekérő alapján: 0 Ft / rendelés
  • Utánvétel díja: 490 Ft / rendelés
Javasolt fizetés mód:
Banki előreuralás vagy on-line bankkártyás fizetési mód az OTP Simple rendszerén keresztül.
Ennek menete:
(1) termékek megrendelése
(2) rendelésed visszaigazoljuk, és díjbekérőt küldünk a https://szamlazz.hu rendszerben
(3) a díjbekérőt vagy átualással vagy on-line fizetéssel - OTP Simple - tudod kiegyenlíteni
(4) küldjük a megrendelt termékeket, így a futárnak már nem kell fizetni!

A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni.A megadott díjak csak és kizárólag a Szolgáltató által megadott időpontokban történő kiszállítás és az áru megvásárlásával létrejött ügylet esetén érvényesek. Minden más esetben egyedi árszabás van.

A kedvezmények nem vonhatóak össze! Azaz egyszerre nem vehető igénybe a két kedvezmény. Például a ZÖLD HÉTFŐ ingyen szállítás kedvezmény mellé nem lehet igénybe venni az 5% kedvezményt adó lehetőségeket ha rendelés értéke nem éri el a 39.999 Ft-ot.

FONTOS: A higiéniai termékek (pelenkák, alátétek, kötszerek, steril termékek) esetében az elállási jog csak bontatlan csomagolásra vonatkozik. Bővebb információt a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/kisokos_online_vasarlas_es_elallasi_jog talál. Bontott csomagot nem áll módunkban visszavenni!

13. Lehetoség van-e hitelre vásárolni?

Nincs lehetoség.

14. Utalványt is elfogadnak?

Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

15. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

A rendelés leadását követoen vagy:
- hívja a központi számunkat: +36 / 30-832-7703 és kérje a rendelésének módosítását.
- E-mailben jelezze módosítási szándékát
- Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelozo munkanap 16 óráig van lehetoség a rendelés módosítására.

16. Hol tudom az adataimat megtekinteni?

Bejelentkezés után az Adataim menüpont alatt.

17. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

Az adatok módosítására bejelentkezés után az Adataim menüpont alatt van lehetoség.

18. Hol találom a nyitott rendeléseimet?

Bejelentkezés után a Rendeléseim menüpont alatt.

19. Hogy muködik a kereso?

A keresés mezobe írja be a keresendo kifejezést és nyomjon entert, vagy kattintson a mezo alatti Keresés gombra.

20. Milyen csomagolásban kapom meg a terméket?

Az inkontinencia termékeket mindíg diszkrét barna papírdobozban szállítjuk elzárva a kíváncsi szemek elol. A csomag feladója minden esetben a Progi-MED Kft, nem a PelenkaOnline.hu webáruház. A pelenkákat vegyes dobozokban, vagy egyéb csomagolásban juttatjuk el vevoinkhez.

21. Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendő?

Ebben az esetben élheszt elállási jogoddal

22. Mely idoponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?

A legkésobb termék átvételétol.

23. Milyen idotartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?

A termék átvételétol és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerzodés megkötésétol számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal.

24. Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?

Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minosülő nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyezodhetnek, így higiéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.
Célunk az hogy minden vevonk elégedett legyen. A másik termékkör az étrendkiegészítok, vitaminok köre. Ezekre felbontás után az elállási jog nem vonatkozik. Bővebb információ megtalálható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán, a https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/kisokos_online_vasarlas_es_elallasi_jog oldalon. Az étrendkiegészítokkel kapcsolatos elállási jogról az alábbi linken tájékozódhatsz: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/gyogyszerek.html oldalon.

25. Hol találok információt az elállási jogról?

Az Általános Szerzodési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/kisokos_online_vasarlas_es_elallasi_jog címen.

26. Kaptam egy kupont. Hogyan válthatom be?

A kapott kuponokat a webáruházban bármire beválthatod, de figyelj oda, hogy ha ingyen szállításkor (Zöld hétfo) veszed igénybe a kedvezményt, akkor nem biztos, hogy jobban jársz vele! A kedvezmények ugyanis nem vonhatóak össze!

Tena pelenka