Termékek

Kedvezmények (7)
Pelenka (137)
!! Pelenka Akciók !! (20)
Kórházi csomagok (12)
Popsitörlő (15)
Baba-Mama termékek (30)
Inkontinencia termékek (269)
Wellness termékek (26)
Higiénia (13)
Borostyánlánc (9)
Terápiás eszközök (35)
BEURER termékek (1)
Csodavárolaj (2)
BÖRZE (15)
AVON termékek
Gyógy- és bio papucsok (18)
Étrendkiegészítők (1)
Talpbetétek (30)
Rögzítők, bandázsok (21)
ALKALOMRA (5)
        

Márkák

------

Közösség

----------

Hírlevél

Email:

Kedvezmények

INGYEN SZÁLLÍTÁSI NAP - nálunk is 2016-ban minden hónap első hétfőjén ingyen szállítunk/postázunk minden 9999 Ft-ot meghaladó rendelést. Utánvétel esetén az utánvétel díját ki kell fizetni (490Ft)!
Ingyenes szállítás

OTP egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

Baba-Mama tudakozó:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
Online megrendelésnél kérjük írja be a kártyakódot, a termék átvételekor pedig szíveskedjen kártyáját bemutatni!
-5%

ÚJ Pillér egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

Patika egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

-----------

Kérdések és válaszok

 

Webáruház kisokos, kérdések és válaszok
Hogyan vehetem át a rendelésem?
Személyes átvétel (csak telephelyünkön), vagy kiszállítással (futárszolgálat) útján.
Hogyan fizethetek?
Utánvétellel a termék készhez vételekor: a futárnak vagy banki előreutalással: ekkor a pénz jóvá-írását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.
Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?
Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.
Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?
A raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általá-ban 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.
Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?
Telefonon, e-mailben, a szállítást megelőző munkanap 16 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.
Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendő?
Ebben az esetben élhet elállási jogával!
Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?
A termék átvételétől.
Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?
A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetsz elállási jogoddal.
Példa:Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 8 munkanapos elállási ha-táridő a pénteki napon kezdődik. A nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.
Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?
Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minősülő nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyeződhetnek, így higéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.
Hol találok információt az elállási jogról?
Az Általános Szerződési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nem-zeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/internetes/elallasijog.html címen.
Mivel sok vevőnk érdeklődik telefonon, vagy emailben általános kérdéskről, úgy a GY.I.K oldalról összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat.

Hogyan vehetem át a rendelésem?

Személyes átvétel (csak telephelyünkön), vagy kiszállítással (futárszolgálat) útján.

Hogyan fizethetek?

Utánvétellel a termék készhez vételekor: a futárnak vagy banki előreutalással: ekkor a pénz jóvá-írását követően küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket.

Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdődött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

A raktáron lévő terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általá-ban 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérhető, azaz rendelendő tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

Telefonon, e-mailben, a szállítást megelőző munkanap 16 óráig van lehetőség a rendelés módosítására.

Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendő?

Ebben az esetben élhet elállási jogával!

Mely időponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?

A termék átvételétől.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 8 munkanapon (nem naptári nap!) belül élhetsz elállási jogoddal.
Példa:Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részedre, a 8 munkanapos elállási ha-táridő a pénteki napon kezdődik. A nyolc munkanapos határidő csak a következő hét keddjén, 24 órakor jár le.

Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?

Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minősülő nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyeződhetnek, így higéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.

Hol találok információt az elállási jogról?

Az Általános Szerződési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nem-zeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/internetes/elallasijog.html címen.

 



Címkék  pelenkaonline,Hasznos információk

         Tovább...