Termékek

Kedvezmények (7)
Pelenka (137)
!! Pelenka Akciók !! (20)
Kórházi csomagok (12)
Popsitörlő (15)
Baba-Mama termékek (30)
Inkontinencia termékek (271)
Wellness termékek (26)
Higiénia (14)
Borostyánlánc (9)
Terápiás eszközök (35)
BEURER termékek (1)
Csodavárolaj (2)
BÖRZE (15)
AVON termékek
Gyógy- és bio papucsok (13)
Étrendkiegészítők (1)
Talpbetétek (30)
Rögzítők, bandázsok (21)
ALKALOMRA (5)
        

Márkák

------

Közösség

----------

Hírlevél

Email:

Kedvezmények

INGYEN SZÁLLÍTÁSI NAP - nálunk is 2016-ban minden hónap első hétfőjén ingyen szállítunk/postázunk minden 9999 Ft-ot meghaladó rendelést. Utánvétel esetén az utánvétel díját ki kell fizetni (490Ft)!
Ingyenes szállítás

OTP egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

Baba-Mama tudakozó:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
Online megrendelésnél kérjük írja be a kártyakódot, a termék átvételekor pedig szíveskedjen kártyáját bemutatni!
-5%

ÚJ Pillér egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

Patika egészségpénztár tagoknak 5% kedvezmény:
5% minden termék árából
(A szállítási és a postaköltségre nem vonatkozik)
-5%

-----------

Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K)

1. Hogyan rendelhetek?

A rendelés leadásának legegyszerubb (és legolcsóbb) módja, ha regisztráció után a webáruházon keresztül történik a rendelés. De lehet telefonon (30/832-77-03) vagy e-mailben (rendeles@pelenkaonline.hu) is leadni rendelést.

2. Lehet telefonon rendelni?

Igen a +36-30-832-7703-as telefonszámon. Ha a rendelés során megadja e-mail címét, akkor kérésére regisztráljuk a rendszerben, így kaphat email értesítést.

3. Hol és hogyan regisztrálhatok?

A Webáruház bármely oldalán a bal oldali Bejelentkezem menüben található Szeretnék regisztrálni feliratra kattintva lehet regisztrálni. E-mail cím és jelszó megadását követoen a regisztráció sikerességérol e-mail értesítést küldünk.

4. Hogyan adhatom le rendelésem a Webáruházban?

A rendelés menetét szemlélteto diasor megtalálható a Rendelés és szállítás fül alatt.

5. Hogyan vehetem át a rendelésem?

A rendelés leadásakor a következo módozatok közül lehet választani:
- személyes átvétel: Újpesten, a Petofi utca 22 szám alatt van lehetoség elore egyeztetett idopontban.
- házhozszállítással / postázással: Budapesten elsosorban saját embereinkkel vagy futárral szállítunk házhoz. Vidékre elsosorban postázunk, de a rendelések függvényében házhoz is szállítunk.

6. Hogyan fizethetek?

Kétféle módon lehet fizetni:
- a termék készhez vételekor: ekkor a kézbesítéskor / szállításkor / átvételkor a futárnak / pénztárosnak lehet kifizetni a vételárat. Ebben az esetben 490 Ft utánvételi díjat (készpénz kezelési) költséget számolunk fel!
- Banki eloreutalással: ekkor a pénz jóváírását követoen küldjük (postázzuk, szállítjuk) a termékeket. Ekkor nem számolunk fel készpénz kezelési költséget.

7. A receptre felírt gyógyászati segédeszközöket Önöknél meg tudom vásárolni?

NEM, ezen tevékenységünket átmenetileg szüneteltetjük.

8. Bankkártyával fizethetek?

Egyelore csak készpénzzel, vagy banki utalással, de dolgozunk rajta.

9. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

Minden sikeres rendelés beérkezése után egy un. Fogadott e-mailt küldünk a regisztrációban megadott e-mail címre, mely szerint a feldolgozás megkezdodött. A feldolgozása után fog kapni egy visszaigazoló e-mailt, amely már a szállításra vonatkozó információkat is tartalmazza.

10. Mit tegyek, ha nem érkezik meg a rendelést visszaigazoló e-mail?

A rendeléseket munkaidoben dolgozzuk fel, ezért elofordulhat, hogy a munkaidon kívül leadott rendeléseket csak a következo munkanapon tudjuk visszaigazolni. Célszeru ellenorizni a kéretlen levelek (spam) mappát is. Érdeklodjön kollégánknál a központi telefonszámunkon: +36 30 /832-7703.

11. Ha megrendelek valamit, mikor kapom meg?

Személyes átvételnél a megrendelt és raktáron lévo termékek azonnal átvehetok a terméket tároló telephelyünkön. Raktáron lévo terméket érvényes és visszaigazolt rendelés esetén, Magyarország területén belül általában 5 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja. A készleten nem elérheto, azaz rendelendo tételek szállításáról egyedi információt küldünk.

12. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A kiszállítás díját a "rendelés visszaigazolás" címu levél tartalmazza.

FIGYELEM: AUGUSZTUS 7-13 KÖZÖTT A KISZÁLLÍTÁS ÉS A SZEMÉLYES ÁTVÉTEL SZÜNETEL
AUGUSZTUS 7-13 KÖZÖTT ha a rendelési érték eléri a 10 000 Ft-ot, akkor eloreutalás esetén a szállítási költséget átvállaljuk (azaz 0 Ft a szállítási költség), utánvétel esetén a szállítási költséget átvállaljuk, az utánvétel díját kell kifizetni (490 Ft az utánvétel díja). Budapest, Üröm, Budakalász, Pomáz, Dunakeszi, Fót, Nagykovácsi, Budakeszi településeken a 3000 Ft feletti rendeléseket ingyen szállítunk házhoz.



Az alábbi táblázat foglalja össze lehetséges díjakat:

Személyes átvételBudapest, IV, kerület, ÚJPEST Petofi utca 22 sz alatt, elore egyeztetett idopontban.Telefonszám: (06) 30 832 77 03
1.ZónaBudapest III., IV., XIII., XV. kerületingyenes
azaz a kiszállítás költségét átvállaljuk*
2.ZónaBudapest I., II., V-XII., XIV., XVI-XXIII. kerületszállítási költség 650 Ft*
3.ZónaÜröm, Budakalász, Pomáz, Dunakeszi, Fót, Szentendreszállítási költség 650 Ft*
4.ZónaEgyéb magyarországi településekszállítási költség 1190-1640 Ft**


Kedvezmények:
  • 2. zóna: 4 999 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás költségét átvállaljuk*
  • 3. zóna 24 999 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás költségét átvállaljuk**

  • *Az ingyenes, ill. a kedvezményes, bruttó 650 Ft szállítási költség csak az általunk meghatározott napokon, idopontokban történo teljesítés esetén él. Egyéb esetben az MPL díjszabásai érvényesek.
    **0-24 999 közötti rendelések esetében banki eloreutalással fizetés esetén a csomagküldés díja: 1190 Ft.

    A kedvezmények nem vonhatóak össze! Azaz egyszerre nem veheto igénybe a két kedvezmény. Például a ZÖLD HÉTFO ingyen szállítás kedvezmény mellé nem lehet igénybe venni az 5% kedvezményt adó lehetoségeket ha rendelés értéke nem éri el a szállítási zóna szerinti küszöbértéket. Nem lehet igénybe venni az egészségpénztári kedvezmény mellett Baba-mama klubkártya-kedvezményt.

    13. Lehetoség van-e hitelre vásárolni?

    Nincs lehetoség.

    14. Utalványt is elfogadnak?

    Nem, utalványokat nem áll módunkban elfogadni.

    15. Hogyan tudom utólagosan módosítani a rendelésem?

    A rendelés leadását követoen vagy:
    - hívja a központi számunkat: +36 / 30-832-7703 és kérje a rendelésének módosítását.
    - E-mailben jelezze módosítási szándékát
    - Visszaigazolt rendelés esetén a szállítást megelozo munkanap 16 óráig van lehetoség a rendelés módosítására.

    16. Hol tudom az adataimat megtekinteni?

    Bejelentkezés után az Adataim menüpont alatt.

    17. Hogyan tudom az adataimat módosítani?

    Az adatok módosítására bejelentkezés után az Adataim menüpont alatt van lehetoség.

    18. Hol találom a nyitott rendeléseimet?

    Bejelentkezés után a Rendeléseim menüpont alatt.

    19. Hogy muködik a kereso?

    A keresés mezobe írja be a keresendo kifejezést és nyomjon entert, vagy kattintson a mezo alatti Keresés gombra.

    20. Milyen csomagolásban kapom meg a terméket?

    Az inkontinencia termékeket mindíg diszkrét barna papírdobozban szállítjuk elzárva a kíváncsi szemek elol. A csomag feladója minden esetben a Progi-MED Kft, nem a PelenkaOnline.hu webáruház. A pelenkákat vegyes dobozokban, vagy egyéb csomagolásban juttatjuk el vevoinkhez.

    21. Rossz pelenkát rendeltem, mi a teendo?

    Ebben az esetben élheszt elállási jogoddal

    22. Mely idoponttól gyakorolhatom elállási jogunkat?

    A legkésobb termék átvételétol.

    23. Milyen idotartamon belül gyakorolhatom elállási jogomat?

    A termék átvételétol és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerzodés megkötésétol számított 14 napon belül élhetsz elállási jogoddal.

    24. Van olyan termék, amelyre nem érvényes az elállási jog?

    Igen van. Ilyen termékek a gyógyászati segédeszköznek minosülo nem egyesével csomagolt pelenkák. Ezen pelenkák kibontáskor szennyezodhetnek, így higiéniai okokból ezeket nem áll módunkban cserélni, amennyiben a termék csomagolását megbontottad.
    Célunk az hogy minden vevonk elégedett legyen. A másik termékkör az étrendkiegészítok, vitaminok köre. Ezekre felbontás után az elállási jog nem vonatkozik. Bovebb információ megtalálható a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán, a http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasi_hianya.html oldalon. Az étrendkiegészítokkel kapcsolatos elállási jogról az alábbi linken tájékozódhatsz: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/gyogyszerek.html oldalon.

    25. Hol találok információt az elállási jogról?

    Az Általános Szerződési Feltételek oldalon, a GY.I.K oldalon (itt), a Rendelés és Szállítás, illetve a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság oldalán: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html címen.

    26. Kaptam egy kupont. Hogyan válthatom be?

    A kapott kuponokat a webáruházban bármire beválthatod, de figyelj oda, hogy ha ingyen szállításkor (Zöld hétfo) veszed igénybe a kedvezményt, akkor nem biztos, hogy jobban jársz vele! A kedvezmények ugyanis nem vonhatóak össze!

       Tovább...